sobota, 11 czerwca 2022

Tainted Grail - notatki

Aktualizacja 24.09.2022 r.

I EKSPEDYCJA:

  • Neante na koniu pojechała (kapłanka, potem oddała amulet w Podegrodziu). Była  Grobowcach Zakonu, ale szybko teren opuściła - zostawiła kieckę.
  • Yvain miał herb na zbroi (lord) – zginął, pochowany na 118, zabili go pierwsi,
  • Erfyr miał róg do picia (kowal), pomagał przy naprawie menhiru w Pierwszej Twierdzy
  • Fael miał znamię (mistrz łowów)
  • Aubert miał wyszywany płaszcz (podróżnik) – zginął wchodząc do doliny 150.  

Dwa tygodnie temu cała drużyna była w 138. W Gęstojarze 114 ktoś z ekipy zginął.

Tuathan – tamtędy szła I. ekspedycja

Popłot – tamtędy szła I. ekspedycja

Korfan kowal - pomagał uciekać od handlarzy niewolników.

Breagh - był w Zbielinie

Ruszyli oblegać Drzewną Grań. Dołączyli do Ultona, włamali mu się do skarbca.

 RYCERZE OKRĄGŁEGO STOŁU

  •  Gaeris – na Podegrodziu, temat ogarnięty
  •  Bors – na Zachodzie – zginął w bitwie, zabił go Mordred -> 112 z kasą przyjść
  •  Krucze Gniazdo i …
  •  Bedivere, Polomendes (ogarnięci) i Gawain (ogarnięty) – poszli na północ przy grobowcach Gavain pojechał ich szukać
  •  Agroveint – do Tuathanu - wrócił do domu, temat ogarnięty
  •  Geravit – podobno nie żyje
  •  Lamorah – na zachód po drugiej stronie wyspy koło Rogów - ogarnięty
  •  Galahad – zaginął dawno temu. porzucił okr. Stół. – zmarł w gęstojarze, ogarnięty

INNE ZAPISKI

Pierwszy ma geas żeby nas ścigać - można go zabić w Dziwie, np. zwabiając go do Tuathan. 

ROZDZIAŁY

9 – wrócić do lokacji 140

13 – wspiąć się na fort na polu 117 - Pierwsza Twierdza

14 – wrócić do Podgrodzia, jak znajdziemy dla nich bezpieczne miejsce.

14 - przyjść do Grobowców Zakonu z sekretem 78 - idź w dół ceremonialną drogą

TROPY:

  • Nie iść do Tuathanu przez dolinę strażników – jest przejść w Drzewiej Grani na samej górze pałacu, strzeżone. Zabrać dużo zapasów.
  • Dotrzyj do Grobowców
  • odnów bractwo Okrągłego Stoły/na dobre skończ z Okrągłym Stołem
  • Iść do Gęstojaru 114
  • Zaginieni pustelnicy
  • Łowcy przy wielkiej czaszce
  • Rozwiązać konflikt między Fajfujarem a Bandurką
  • Zapytaj Orina lub Nenante o ich doświadczenia z miasta Tuathan
  • Dowiedz się, czy można się spotkać z Orinem (część lokacji będzie dostępna tylko do pewnego momentu gry)
  • Prawdziwego Graala zabrała Neante z Grobowców Zakonu na północ 
  • AELIS – kupczyni z drzewnej Grani nie zapłaciła. Zaszantażowaliśmy ją na niezłą kasę.
  • Znajdź sposób na dostanie się do kotwicowiska.
  • Pójdź za śladami żeby zobaczyć co stało się z resztą drużny
  • Dostarcz posłanie Faela do żony z Zbielinie
  • Przeszukaj Gęstojar

LOKACJE:

101

Cournaht

- rodziny championów zrobione

- prosić o przygotowanie – zrobione

- odpocznij

Włócz się alejkami -> 9 -> uliczki -> w. 215

102

 

Czaszka do eksploracji
Sen do statusu „pieśń żałobna”

103

Jarmark wojów

Turniej zrobiony

Przejdź między namiotami zrobione

Kup kontrakt i sprzedaj (nie zrobione)

104

Zwęglone konklawe

 

105

Porzucone miecze

Wejść na miecze

Młot dla Boera - zrobione

106

Kurhany Pierwszych

Eksploracja kurhanów

·       Tam gdzie górnicy

·       1 energii -> serce kurhany w.3:

·       Kopać 9

·       Rozbić wrota -> 10 i cała eksploracja zrobiona.

·       2 energii

107

Zbielina

dają sekret 32 po eksploracji – ogarnięte

Dopytać o Breagha – spadkobierca Gerrainta - zrobione

Wrócić z Wiatry Dziwu

110

Nawiedzony Czernobór

Na skraju

Głębiej

W samo serce

111

 

Zrobione wszystko

1 -> 8 -> 2 -> 10

7

112 (?)

Podmurze

Zakamarki zrobione

Podróżnicy zrobione

Podziwiaj mur zrobione

112 (?)

Pobojowisko

Przepytaj ocalałych zrobione

Druidzi – donos do arcydruida lub nie - zrobione

Ocalali

113

Lustrzane Jezioro

Sekret 13, 21, 22, 8 => Pani Jeziora – nie przychodzi, cała lokacja zrobiona.

115

Gęstojar

Eksploracja jam – tu zginął członek I. Drużyny

Podążaj za traperem

Mniejsze parowy

116

Dalgród

Wrócić z:

·       Straceni i Martwi 3

·       Sekret 16 + Wojna o Avalon

Targ zrobiony

 

Można zrobić cokolwiek dopiero, jeśli będziemy w Rozdziałach:

- 10 i 3 cześć „Sojusznicy”,

- 11 jw,

- 12; „Ostateczne konfrontacje cz. 2”

- 13 jw

- 14 jw,

- 15 jw

117

Pierwsza Twierdza

Wrócić z Sekret 33

Wrócić z Ostatnia Przystań

Wrócić R. 13

118

Popłoch

Uchodźcy - > kazaliśmy iść do Dalgrodu

(zniszczone miasta Taniec ziemi, Wróbli Dziób, Durgale)

Grób Yvaina – splądrowany.

119

 

Fort jest zrobiony
Drzewo jest zrobione

119

Cmentarzysko Statków

Sekret 33

120

Rogi południa

Lamorah ogarnięty

Wieża zamieszkała z Arevem zrobiliśmy

wrócić R. 11

Wrócić z Straceni i Martwi

Wrócić z Wiatry Dziwu

Samotna wieża: 9, 14, 15->6->3->21

131

Drzewna Grań

w. 4 zrobione

Miasto:

·       Dzielnica handlowa

·       Królewski Hall zrobiony

·       Władca

·       Dostarcz posłanie (Negocjator)

Lokacja 131:

1 -> 21 -> 6

1 -> 21 -> 3

1 -> 21 -> 4 -> 7 -> 2 -> 8

1 -> 21 -> 4 -> 7 -> 9

1 -> 21 -> 4 -> 7 -> 10

Nie na po co wracać bez:

- Status Honorowy Gość

- Status Cosuil 1 (i brak Cosuil 2)

- Status Straceni i Martwi 3 lub 4

- Status Negocjator

- 3 kosztowności (zakup jednego przedmiotu na targu z 5 dobranych z góry)

132

Spokojne oblicze

Odwiedź oblicze – sekret 33 + ostatnia przystań 5

Wejdź do ucha: - labirynt (wrócić ze sny i wizje 6)

                           - zbadań pieczęć pradawnych

                           - Casuil 1

                           - magia i energia do wydania na rycerzy                                        

                           i biegnąca kobietę

kurhan – 2 e 1 prowiant 1 magii L4.

133

 Księżycowy krąg

Chaty zrobione Odnowa Bractwa 6

Krąg zrobiony

Wrócić z Sekretem 65 jak uzbiera poziom 5 zrobione

Wrócić ze statusem Rytuały 1

Graal był falsyfikatem Bladej Pani

Zapytać o drzewo

134

Fajfujar

Pytać o drogę na zachód

Nie warto iść pomagać domom z dziwem

Zapytaj o blokadę drogi do Gęstojaru (można chyba przejść na południe)

135

Bundarka

Ulice => Dąb daje 1 Magii jak nie masz magii

 

136

Brogh Curach

Przynieść Sekret 32, 40

Dopytać o Korfana (Dziedzictwo Gerainta)

Jest tu jakaś istotna, którą można uwolnić, jak się szybko przyniesie kryształ ze Zbieliny

138

 

Obeszliśmy domy, żołnierzy

139

Zwalisko

Zejdź do kopalni zrobione

Przeszukaj chaty zrobione

140

Czarne Mokradła

Wrócić po Rozdziale 9

141

Granice Dziwu

Wiatry Dziwu

Długim mostem -> w4 -> 4366

Wrócić z „Sojusznicy 2” – zrobione

Pytać o:

·       Tuathan

·       Posłuchaj o podróżach Rozdział 7

·       Losy I ekspedycji R. 9

·       Flota Artura zrobione

142

Spokojne Podegrodzie

Targ – sprzedać przedmiot za 1 koszt, kupić 1/3 za 2 koszt.

Za 2 energii można pracować i dostać prowiant

Wrócić w rozdziale 14, jak znajdziemy na nich bezpieczne miejsce

149

 

Wypytać o kowala – zrobione

Żądanie – zrobione

Ofiara

Szukać więźnia Wojna o Avalon 4

150

Dolina Strażników

Wejdź w dolinę -> 2 -> Casuil 2 -> w6 -> w8 -> w 10 -> iść dalej -> Sekret 2

Wrócić, dowiedz się więcej o nich 169

Nadmorskie miasteczko:

·       Pomocna Dłoń 1

·       Bezludzie 9

·       Poza tym 9 zrobione

Wrócić Rozdział 14.

151

Długi Kurhan

Dostarcz Dziwnoskał

Okaż szacunek poległym zrobione

O Tuathan zrobione

Pyt. O 1 ekspedycję zrobione

Pyt o Agravaina – zrobione (i spotkanie dalej też)

Wrócić Rozdział 15

152

 Półdroże

Poczekaj na rozstaju dróg - => 1 energii k6 + 1 za ostrożność

Sprawdź kamień sporów (wymaga Wojna w Avalon) zrobione

154

Grobowce Zakonu

Przekonać rycerza: potrzebne dwa statusy „odnowa bractwa”, 8 reputacji

155

Las Dziwów

Ailei Spotkanie - zrobione

Wrócić z Wiatry Dziwu

157

Migotliwy brzeg

Wszystko ogarnięte

160

Krucze Gniazdo

Mordred – wrócić Rozdział 11, 12 (przegraj z kapłanką żeby trafić do Mordreda)

Targ – Arev potrzebny (zrobione), jak nie to 1 kosztowności => 1 Prowiant

Głowa Morrigan zrobione

Dostarcz Posłanie (Negocjator 1)

161

Skrawiec

Wejście między ruiny:

·       Szukać … – zrobione

·       Schody – zrobione

·       Głębiny – zrobione

Skorzystaj ze schodów w dół

Wspiąć się po

Sekret 33

190

Kamelot

Lancelot: rytuały, w pobojowisku, ukończone Podgrodzie, Neanthe w 3A, Sekret 19, 51

Morrigan – dała Graala, wysłała z misją – pogadać z Arcydruidem

Król nie przyjmuje

 

Wyspa chorych 

druid coś ma do powiedzenia ale nie Czerwiowi (uwaga, bo na wyspie można się czymś zakazić)  

 

Morze Paproci

Zrobione – por. moje super czytelne mapy

 

 

 

 

 

 

 

 3 Tajemnice z pierwszego rozdziału:

  • Wyspa umarłych
  • Ściskają jedną kurczowo zwęglone ramiona
  • Pod pokrytym mgłą kurhanem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz