sobota, 4 czerwca 2022

Pobrudzony Graal 2

Dramatis personae:

G: Beor - lokalny kowal, operator młota 
J: Arev - lokalna chłopka, operator kosy
M: Ailei - lokalna zielarka, operator apteczki
C: Czerw - lokalny druid, który wcale nie ma problemu z uzależnieniami.




G: 3... dodać 4....
J ... zwykle 7

C: Miałem odrzucić rękę (kart).
M: To brzmi jak coś z Cyberpunka...

[spotkanie losowe]
G: O fuck...
J: Co cię zaatakowało?
G: Gorzej, rozmawiać trzeba... To jest 3 levelu karta [z 4 możliwych, czyli trudna]
J: Musisz dwa razy rozmawiać.

G: Potrzebny mi status "Wiatry Dziwu"
J: Mogę przygotować fasolkę...
M: O Boże, tylko nie jemu!

[na koniec posiedzenia robimy zapis stanu gry]
G: Zrobiłeś zdjęcie?
C: Swojego tak.
G: Nie musiałem tego wiedzieć. 

[aktywacja magicznego menhira]
J: Jak ja jestem, to koszt magii o jeden wyższy.
M: Jesteś Mugolem!

G: O, nowy potwór w pudełku





G: Niech jeden czyta [opisy w scenariuszu] a drugi notuje. Można wybrać głos lektora.
J: Ja wybieram Hołowczyca!

J: Ja jestem z tych, co przyjmują każdego questa, nawet z szukaniem patelni!

G: Chwyt zapaśniczy?
J: Jeleń odda się na za paśnik. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz