Dziennik kapitański fregaty "OSIZ"
- Odpierdol się i
zdychaj. Ale najpierw szoruj ten pokład!!
Data Gwiazdowa 27.11.13
Okazuje się, że Miecz Króla Ammemnusa dostał Czarnobrody. Z racji tego, że gad buja się po okolicy Man`o`Warem postanowiliśmy zwerbować do pomocy posiadacza drugiego Man`o`Wara na Caribdusie – brytyjskiego admirała Duckwortha.
Wieść gminna niesie, że adm. Duckworth popłynął podbić Brygady Bay. Popłynęliśmy więc tam i załapaliśmy się akurat na sam koniec zwycięskiej bitwy i plądrowania miasta.
Data Gwiazdowa 28.11.13
Na spotkaniu z adm. Duckworthem daliśmy mu w prezencie do powieszenia na rei L`Ollonise`a (Surcoffa załatwił wcześniej Octopus, mieli jakieś stare porachunki do wyrównania). Dukworth zobowiązał się pomóc w polowaniu na Czarnobrodego, pod warunkiem, że zrobimy rozpoznanie bojem na dziwnej wieży dzień drogi na południe od Brygany Bay.
Data Gwiazdowa 29.11.13
Rozpoznanie bojem na dziwnej wieży dzień drogi na południe od Brygandy Bay wykazało, że jest pełna zombie, a ponadto zawiera nekromantę i jego podstępnego sługusa. Rozwiązaliśmy problem Duckwortha ogniem i mieczem. Nekromanta przed śmiercią usiłował pertraktować twierdząc, że może nam wskazać miejsce pobytu zmumifikowanej głowy ludzkiego arcymaga, której podobno bardzo obawiają się 3 Wiedźmy. Niestety przekręcił się zanim dotarliśmy do szczegółów. Wracamy do Brygady Bay.
Data Gwiazdowa 30.11.13
Duckworth bardzo kaczo cieszył się z rozwiązania jego problemu i zgodnie z umową obiecał pomóc w polowaniu na Czarnobrodego… za miesiąc. Angielska kanalia! Dla zabicia czasu ruszamy do Kiery.
Data Gwiazdowa 05.12.13
W drodze na zachód nagle na statku pojawia się Carifex – magiczny chowaniec Tressy Czerwonej, ostatniej masquańskiej arcymagini Caribdusa. Twierdzi, że jego panią dorwała hiszpańska Inkwizycja i prosi o pomoc. Bierzemy kurs na Isla del Dios – tajną kwaterę Torqmenady.
Data Gwiazdowa 09.12.13
Dzień drogi od Isla del Dios. Carifex nagle przemawia głosem Tressy, mówi że umiera. Spóźniliśmy się tylko o jeden dzień! Tressa mówi, żeby wykorzystać jej serce do walki z Wiedźmami – da wszystkim magom żywiołów nieograniczoną moc przez 17 minut – tyle czasu, ile dni męczył ją Torqmenada.
Data Gwiazdowa 10.12.13
Torqmenada przebywa na barce pływającej wewnątrz płytkiego atolu Isla del Dios. Dzięki mini-sztormowi sprowadzonemu przez Octopus, barka przestaje pływać wewnątrz atolu i utyka na mieliźnie przy wejściu do atolu. Po wstępnym zmiękczeniu przeciwnika ostrzałem artyleryjskim (i trafieniu w magazyn prochu łajby) wkraczamy na ląd i dobijamy niedobitki. Udało się odzyskać serce Tressy.
Okazuje się, że Miecz Króla Ammemnusa dostał Czarnobrody. Z racji tego, że gad buja się po okolicy Man`o`Warem postanowiliśmy zwerbować do pomocy posiadacza drugiego Man`o`Wara na Caribdusie – brytyjskiego admirała Duckwortha.
Wieść gminna niesie, że adm. Duckworth popłynął podbić Brygady Bay. Popłynęliśmy więc tam i załapaliśmy się akurat na sam koniec zwycięskiej bitwy i plądrowania miasta.
Data Gwiazdowa 28.11.13
Na spotkaniu z adm. Duckworthem daliśmy mu w prezencie do powieszenia na rei L`Ollonise`a (Surcoffa załatwił wcześniej Octopus, mieli jakieś stare porachunki do wyrównania). Dukworth zobowiązał się pomóc w polowaniu na Czarnobrodego, pod warunkiem, że zrobimy rozpoznanie bojem na dziwnej wieży dzień drogi na południe od Brygany Bay.
Data Gwiazdowa 29.11.13
Rozpoznanie bojem na dziwnej wieży dzień drogi na południe od Brygandy Bay wykazało, że jest pełna zombie, a ponadto zawiera nekromantę i jego podstępnego sługusa. Rozwiązaliśmy problem Duckwortha ogniem i mieczem. Nekromanta przed śmiercią usiłował pertraktować twierdząc, że może nam wskazać miejsce pobytu zmumifikowanej głowy ludzkiego arcymaga, której podobno bardzo obawiają się 3 Wiedźmy. Niestety przekręcił się zanim dotarliśmy do szczegółów. Wracamy do Brygady Bay.
Data Gwiazdowa 30.11.13
Duckworth bardzo kaczo cieszył się z rozwiązania jego problemu i zgodnie z umową obiecał pomóc w polowaniu na Czarnobrodego… za miesiąc. Angielska kanalia! Dla zabicia czasu ruszamy do Kiery.
Data Gwiazdowa 05.12.13
W drodze na zachód nagle na statku pojawia się Carifex – magiczny chowaniec Tressy Czerwonej, ostatniej masquańskiej arcymagini Caribdusa. Twierdzi, że jego panią dorwała hiszpańska Inkwizycja i prosi o pomoc. Bierzemy kurs na Isla del Dios – tajną kwaterę Torqmenady.
Data Gwiazdowa 09.12.13
Dzień drogi od Isla del Dios. Carifex nagle przemawia głosem Tressy, mówi że umiera. Spóźniliśmy się tylko o jeden dzień! Tressa mówi, żeby wykorzystać jej serce do walki z Wiedźmami – da wszystkim magom żywiołów nieograniczoną moc przez 17 minut – tyle czasu, ile dni męczył ją Torqmenada.
Data Gwiazdowa 10.12.13
Torqmenada przebywa na barce pływającej wewnątrz płytkiego atolu Isla del Dios. Dzięki mini-sztormowi sprowadzonemu przez Octopus, barka przestaje pływać wewnątrz atolu i utyka na mieliźnie przy wejściu do atolu. Po wstępnym zmiękczeniu przeciwnika ostrzałem artyleryjskim (i trafieniu w magazyn prochu łajby) wkraczamy na ląd i dobijamy niedobitki. Udało się odzyskać serce Tressy.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz