niedziela, 29 października 2023

Frost(tax)haven - Epizod 3 (4)

Dramatis Personae posiedzenia nad grą Frosthaven:

  • D. - Blinkblade,
  • J. - Drifter,
  • G. - Banner Spear.
J: G, obsługujesz dzisiaj talię z ranami.
G: O rany...

J: To może pójdę do przodu potankować?
D: Jako kurdupel z mniej niż połową HPków gorąco popieram!

G: [Otwiera drzwi, zagląda do środka, a tam dużo mobków]
G: To ja zrobię taki myk, że się cofnę.
 
D: Ja nie mam żadnych butów.
J: Nie jest ci zimno w stopy?
D: Ja krwawię z tylu ran, że zimno w stopy to mój najmniejszy problem.

J: Bo G. przed chwilą marudził, że nie udo...
G: ... bo ja jestem miś marudo!

J: [instruuje gdzie coś znaleźć na karcie]: Z boku! Z boku!
G: Nie mów do mnie "zboku"!

D: Ale ja się czuję zwycięzcą, mam szpadel!

D: To ja jestem wolny.
J: A ja myślałam, że żonaty...

[ogólnie nie idzie najlepiej]
D: Same "dobre" pomysły mamy w tej walce.
J: G. ma "dobre" dobre pomysły. 

G: Algox Guard do mnie podchodzi i dostaje 2 obrażenia za moją aurę.
J: Fasolkę jadłeś!

G: [wyciąga piątą tego wieczoru najmocniejszą kartę ataku "x2"]: Nie ma go, wyparował.
D: Hola hola! Nie wyparował, bo loot dropnął! 

[Halloween is coming noises]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz