TROPY:
- list Twojej postaci opisuje co masz zrobić i gdzie dotrzeć
- Idź do oblodzonego Zagajnika i szukaj Łowców
Na południu jest samotna wyspa gdzie są potwory i zaraza.
- Eksplorować lokacje wzdłuż klifu na pd-wschód od 236 –
żeby znaleźć czarnego ptaka z questa Justyny
- kamień pamięci jest na płn-zachód od 235
- zdobądź wiedzę o menhirach i zepsuj menhir w Leśnym
Sanktuarium (żeby dokończyć questa z kredowym koniem).
- idź do Namorzynowej Osady i odzyskaj głowę Morrigan
- zbadaj burzę na pd zach od 244
- Zrujnowane miasto 244 na pn-wsch od 243
- możesz podróżować pod ziemią
LOKACJE:
201 ->221 |
Zamarznięte
pustkowie – Pustynna kryjówka |
Lodowy klif –
done: Przeszukaj
Pustynię – done; Poluj na Lisy
– prowiant; Odpocznij w
kryjówce –> strać 1 Grozy; Medytuj –
wymaga Inicjacje; Wespnij się
na klif – wymaga Aktywuj
Amulety ochronne – done; Podążaj za
śladami – wymaga Wizje i tajemnice 2; |
205 |
Kamelot |
Wymaga Czas Wymaga Wejść na
dziedzinie: ·
Szopy – mocny potwór który z ranami daje
odmrożenia, nie pokonany na razie ·
Piwnice: ·
W lewo: bariera i pokój z rytem menhirów ·
W prawo: nie byliśmy ·
Zamek – wrócić z 3 duchowości na piętro ·
Tunele - R-10-15 Polować w
lesie. |
206 |
Kolonia w
Kopcu |
Poproś o
pomoc – w444 done Jak zostać
przyjacielem Kopca – done Odpowiedz o
swoich czynach – done Eksploruj
kolonię – done Zakupy:
zdejmuje wychłodzenie za 3K Rośliny –
Dagan – done Uwolnić
rycerza - done |
208 |
Dolina
Strażników |
Szczeliny -
done |
213 |
Czarne Piaski |
Zbieraj larwy
(1 energii) -> 1 prowiantu; Połóż się na
piasku – utrata wyziębienia; Przejdź przez
wydmy -> (2 energii) -> + 1 HP, -2 Grozy; |
213 |
Migoczący las |
Za śladami –
done (można robić zasadzkę na zwierzynę) Wejść na
drzewo (1 energii): ·
1 magii -> +2 życia; ·
Obejrzyj runy -> licznik -> daje magię
za sowy; W głąb lasu –
done; |
214 |
Namorzynowa
Osada |
Potworność
4 Przynieść Sekret
2 – done Targ Uzdrowiciel
ciepłem (2K – usuwa wychłodzenie, 3K – ognisty napar) Zapytać o
okolicę – done Poproś o
pomoc – done Rozmowa ze
starszymi – done Dostarczyć
więźnia – done 3xPotrzebne
zapasy Misje 7 |
223 |
Polana
Menhirów |
Niepokój 8 Wskazówki
8 Wizje i
tajemnice 4: ·
Lodowe posągi -> w. 1 – done ·
Przeszukaj ruiny (dodatkowe 1E/os, drużyna
musi mieć mniej niż 2 agresji) niezrobione ·
Wchłoń energię Menhiru (przylatuje ptaszyko
kradnące manę) Przeszukaj
ruiny w. 11 |
224 |
Oblodzony
Zagajnik |
Eksploruj las
– done Podjedź do
kopca: -2 wychłodzenia odpoczynek Medytuj (wymaga
Inicjacja 1) |
225 |
Szlaki |
Decyzje 431 Czas Idź wąwozem Przetrwanie
5 Cudowne
miejsce 227->251 532->450 |
226 |
Samotna
Iglica |
Rozdział
13 Obrzeże
Iglicy Wejdź do
wieży: ·
2E ->213 – done ·
1E ·
Podstawa iglicy 1E -> 1 K/os ·
Rozdział 10-13 - TUNELE POD WYSPĄ Porozmawiaj z
mieszkańcami Rozdział 13-15 |
227 |
Nawiedzone
Miasto |
Tylko zejście
do 221, nic innego w eksploracji niema. |
235 |
Zastygła
rzeka |
Czas Zbadaj dom –
w8 done, Rysy w lodzie
– w4 done Idź na
południe - dziwne
konstrukcje – w2 done - mgły i dziw
na zachodzie - sprawdź
otoczenie - w6 -> w 14 done |
236 |
Białe mgły |
Znajdź źródło
dźwięków –
Wejdź do
jaskini: ·
Wietrzny korytarz nie zbadane ·
Ciemny korytarz: a.
W lewo - done b.
W prawo – nie zbadane Medytuj
(wymaga Inicjacja 1) |
237 |
Studnia
umarłych |
Podejdź do
studni: ·
Zejdź – k6 + prakt + 2 za zestaw poszukiwacza
przygód a.
Grobowce – nie zbadane b.
W dół -> 3 E, K6 + prakt -> 45 ->
done ·
Porozmawiał z człowiekiem – done Idź do
parujących jezior – 1E -> usuwa znacznik wychłodzenia, ale jak nie
ma 3 punktów w jakimś skilu to walka po drodze Zapoluj na
małe zwierzęta – 1E -> 1P/os plus zielone spotkanie Wejdź do
grobów Zejdź do
tuneli Sen: -1 Grozy |
238 -> 258 |
|
Rozdział 5 Rozdział
9-15
·
Przejdź do
menhiru ·
Podziwiaj ·
Zepsuj Menhir (wymaga Sekret 11) -> 323 -
done ·
Kredowy koń ·
Wchłoń magię ·
Rozdział 10 ·
Rozdział 14 Wymaga Rozłamane
Sanktuarium 2 albo 3 albo 6 Wybierz się
na spacer: -2 grozy, +1 magii Porozmawiaj z
ludźmi
·
Podejdź do
menhiru: 154 -> 201 Kup
świecidełka 3K->1 M Wejdź do lasu |
239 |
|
Głowa konia ·
2PD/postać – done ·
4 Magii na każda postać Domek
zrujnowany 2K albo 2 P -> odzyskaj 2 HP Odwiedź ducha Sekrety
Lasu 4 |
241 |
Uśpione głowy |
1E Polowanie
k6 +_ mysza (1-3Prow) + zielone spotkanie Wejdź do
kamiennego kręgu – Wymaga Misje 3 |
242 |
Kamień
pamięci |
Kamień – w1
-> 11- 387: ·
Historia done ·
Runy – daje 1 Magii Obóz -> tunel
– w3 |
243 |
Pęknięta
wieża |
Pani done Droga na
wieżę -w8->w2: ·
Wejdź -> 777 done ·
Dookoła done Las done |
244 |
Zawodzące
gniazda |
Ruiny – done Podziemia
done Tu wrócić z
głową Morrigan z Namorzynowej Osady. |
|
Podniebne
Filary |
Obelisk ->
wymaga 3 Sowy nie zrobione Jaskinie
-> 114 -> 92 done |
246 |
Płaczący
Obserwator |
Wymaga Czas K6 + 3 ->
Czarnoskrzydły Targ Szukaj pracy: ·
2E -> 1K – done ·
3 magii -> 1K – done Magia ciepła
– leczą wychłodzenie |
251 |
Makabryczna
Galeria |
Wystawa –
done Zbieraj pożywienie
1E -> 2 żarcia/os +1 Grozy |
252 |
Równina
Mieczy |
Szukać broni Sekret 97 |
253 |
Serce
Tuathanu |
Sekret 97 Ściana Pustkowie Porozmawiaj z
Panią -> 615->walka->721->709->561->628-> 634 |
|
|
|
|
|
|
260 |
Podzamcze |
Ślady -> pukamy
-> bez broni -> świnie Jaskinie: ·
Hałas ->unik spotk. -> nic ·
Coś
-> - nazbieraj grzyby – done - idź dalej – prosto done, lewo -> spalić done ·
Ciemność – ciemność 3: - wiedza tajemna - Ryt menhirów - jak ustabilizować menhiry ·
Coś innego ·
Odtworzyć trasę done - Szukaj wskazówek done - Wyczuj ruch powietrza done - Przeszukaj najciemniejsze miejsce done |
262 |
Usta Tuathanu |
Mury Tuathanu: ·
Szczeliny: wychyl się ·
Szczeliny -1E -> cośtam cośtam -> drobne
świecidełka done |
263 |
Zwalisko |
Gorące źródło
(1E, tracisz 2 wychłodzenia) Teren eksploruj
-> w3-> wymaga duchowość 4 - tunele |
265 |
Zaciszne
jezioro |
CZARNOSKRZYDŁY
(rzut monetą) - łowić ryby
-> 2 Prowiantu/os Popłynąć wlk.
Konstruckja -> 7 (Fjul musi mieć 4 Odwagi) Anomalie Rozdział
15 Łowy Rozdział
15 |
266 |
Kwasowa łąka |
|
|
|
|
282 |
Okrągłe
Farmgrodzie |
Wejście: 6
Reputacji/3 empatii |
284 |
Przerażające
Brochy |
Rozdział 1-5
– burza, 7 grozy i automatyczne wyjście z lokacji. |
W31 |
Rozmowy z
Pierwszą Panią Jeziora |
o
202 o
205/285 - done o
211 o
213 o
214 o
223 o
226 o
227 o
235 done o
237 done o
241 o
244 done o
246 done o
253 o
254 o
263 o
268 o
296 |
1 Rozdział
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz