niedziela, 21 sierpnia 2022

Pobrudzony Graal 8

G: Beor - lokalny kowal, operator młotka, kowal który w życiu nie wykuł ani jednego przedmiotu rzemieślniczego.
J: Arev - lokalna chłopka, operator kosy
M: Ailei - lokalna zielarka, operatorka apteczki, ma te wadę że odzyskuje poczytalność tylko śpiąc w lokalizacji z Menhirem
C: Czerw - lokalny druid, który wcale nie ma problemu z uzależnieniami.

M: Ktoś potrzebuje leczenia?
G: Ja! Ja!!
M: A prywatnie czy na NFZ?

D: Ta twoja poczytalność jak sinusoidka lata.
J: Choroba afektywna dwubiegunowa.

M: Jakie mamy szanse?
D: Jest szansa przytulić szympansa.
J: Jakich to ja nowych rzeczy się o tobie dzisiaj dowiaduję.

G: To ja o zamachem o prędkości jednego Macha.

[rzucamy k6]
D: Ja wykulałem lamę
M, G jednocześnie: Penisa masz!!
D: To oznacza w ch.... oczek!

G: Ailei może próbować prowiant ukraść.
M, przez zaciśnięte zęby: Nie ukraść. Wymusić.

M: [wydaje dwa reputacji]: Jestem tak sławny, że ja pierdolę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz