sobota, 16 lipca 2022

Pobrudzony Graal 7

Dramatis Personae:

G: Beor - lokalny kowal, operator młotka
J: Arev - lokalna chłopka, operator kosy
M: Ailei - lokalna zielarka, operatorka apteczki, ma te wadę że odzyskuje poczytalność tylko śpiąc w lokalizacji z Menhirem
C: Czerw - lokalny druid, który wcale nie ma problemu z uzależnieniami.

G: [czyta ze scenariusza] widać girlandy mchu...
J: zbieraj mech na ocieplenie domu!! 

G: Tam były jakież zwłoki, można je było jeszcze zeksplorować...

G: Pożycz mi 6 kosztowności.
M: Proszę
G: [robi achievment za posiadanie 10 kosztowności] dzięki, oddaję
M: Ej, maj jakiś taki długi nos!


J: Ej, zepsułeś!
G: Nie, dałem mu możliwość zbudowania tego jeszcze raz!

G: [czyta ze scenariusza] Czytasz opowieści o dawno zapomnianej historii z Wieku Legend...
J: O Morawieckim?!?!

G: Gdzie są karty rozwoju? Może się rozwinę...
M: Czas najwyższy.
G: Wezmę tego skilla, to wyczerpanie mnie wyczerpuje.
M: To znaczy, że jesteś dorosły.

J: Mam kostkę z lamą!
M: Taka lamerska jakaś...




M: Jakbym nie miał okularów, to bym pomyślałem że to penis.

M: Dopiero teraz do mnie dotarło, że w tej grze są dziki i menhiry!

D: Miałem 6 (maksymalna ilość) Obłędu, teraz się wyleczyłem na 5.
J: Jesteś naprawdę obłędny!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz