wtorek, 14 sierpnia 2012

W oczekiwaniu na nową kampanię...

...taka złota myśl z Basha:

Jeśli chcecie prawdziwego RPG z długimi dialogami, nieliniową fabułą, wieloma questami, trudnymi misjami i znaczącym wpływem losowości na grę, to idźcie coś załatwić w urzędzie.

3 komentarze:

  1. Może i dialogi długie, ale nudne i suche jak tasiemcowe przemowy w Final Fantasy, z współczynnikiem zrozumienia tychże napisanych po japońsku, fabuła nieliniowa, ale cykliczna, questy wtórne, czysty grind papierków, misje trudne, bo źle zaprojektowane - do niektórych NPCów czy pomieszczeń nie można się dostać, a losowość? RNG Cię nienawidzi.

    W dodatku patrząc na przemian na 8 bitową paletę kafelków i szare twarze urzędniczek, zastanawiasz się, czy rozwinięcie grafiki do standardu SVGA było rzeczywiście takim dużym postępem w grach.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu linkujesz do korwina

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe, dokłanie :)
    a linkiuję do Korwina, bo śmieszne ;)

    OdpowiedzUsuń