środa, 15 czerwca 2011

Piraten Piraten ]:->

Na NPC`ów piratów/generic załogi napotkanych statków, tudzież dla samego funu pomalowania gościa z papugą na ramieniu, zamówiłem trochę figurek uprzednio nieznanej mi firmy Black Scorpion Miniatures.
Przez ostatnie pół roku przejrzałem naprawdę dużo figurek przedstawiających piratów i z tego co widziałem, uważam, ze wybrałem najładniejsze :D. Pomijając pojedyńcze figurki Reaper, of course, ale one jednak wychodzą ciut za drogo, jak na ilość potrzebnych mi pamperków. Nie wspominając, że nie mają aż tylu piratów do wyboru ;).
Jeśli chodzi o jakość wykonania, to oceniam jest na na porządne 5-. Figurki są bardzo dokładnie wyrzeźbione i widać, że naprawdę mają charakterek. W przeciwieństwie do takiego np. Reapera, czy GW, Black Scorpion Miniatures odważyło się wyrzeźbić kilka figurek kobiet, które z twarzy są po prostu brzydkie. Szacuneczek :). Mały minus za jakość odlewu - ilość resztek po wyprasce do odcięcia wypada nieco powyżej średniej krajowej, ale wszystko do przeżycia. Żadna też z resztek po wyprasce przy usunięciu nie spowodowała uszkodzenia figurki.
Figurki pomalowałem praktycznie w 4 dni, przy użyciu dipu Army Painter Quickshader. Jak dla mnie, to rewelacyjny produkt.








Te i garść innych figurek Black Scorpion Miniatures zakupiłem w poznańskim sklepie internetowym Gildia Najemników Towar zamówiłem i opłaciłem w niedzielę wieczorem, a już we wtorek otwierałem bardzo ładnie zabezpieczoną paczkę z figsami. Reasumując, sklepik polecam :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz