poniedziałek, 29 kwietnia 2024

Frost(tax)haven - Epizod 11

Dramatis Personae posiedzenia nad grą Frosthaven:

D. - Geminate "Gucio&Maja",
J. - Deathwalker "Susan" *jak Suzan Stolat",
G. - Crashing Tide "Sebastian".

J: Jak się przestawić z posiadanie 20 HP na posiadanie 7?

D: Easy, bierz przykład ze mnie, graj ostrożnie.
J: Eeee... nie wiem jak to skomentować... [Na pewno nie chodziło o to, że jako Blinkblade autor niniejszych notatek był notoryjnie znany z tego że mając około 7 HPków szedł na pałę do przodu a potem ginął - przyp. D]

G: Ale miś kartę zagrał, niech go pchły pogryzą!
D: Mogę co najwyżej szerszenie na niego wysłać. 

G: Tej, ja miałem świetny pomysł na coś i zapomniałem...

G: Teraz jak tu znowu będzie nul, to się wścieknę.
D: A dobrze potasowałeś karty po ostatnim?
G: No żesz ty...

J: 8 PD za scenariusz. [zanim stare postacie D. oraz J. przeszły na emeryturę, było sporo więcej]
G: Nie rozpieszczajcie mnie.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz