niedziela, 6 października 2024

Frost(tax)haven - Epizod 26

Dramatis Personae posiedzenia nad grą Frosthaven:

D. - Hive "Hubert G.",
J. - Pyroclast "Pyrek",
G. - Crashing Tide "Sebastian",


G: A taki dobry był plan, dwa scenariusze dziś zrobić.
J: No i robimy dwa scenariusze: dwa razy ten sam!

D: No i to byłem ja.

G: Kurde, liczenie mi się zepsuło...
D: W pełni z Tobą empatyzuję. 

G: Ładna komnata: wbiec, zabić dwa ołtarze i umrzeć w honorem.

[przedmiot dropnął]
J: Może ci się to przyda na nowej postaci.
G: Nie. Moja nowa postać będzie NFZtem na kółkach.

[czytanie ze scenariobooka: atrakcyjna bibliotekarka zaprasza nas do kantorku z tyłu biblioteki]
G: Z ładną bibliotekarką do ciasnego kantorka? Czemu ja jestem krabem??... Ale przynajmniej wszystko mam sztywne!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz