środa, 3 lipca 2024

Frost(tax)haven - Epizod 16

Dramatis Personae posiedzenia nad grą Frosthaven:

D. - Germinate "Gucio&Maja",
J. - Deathwalker "Susan" *jak Susan Stolat",
G. - Crashing Tide "Sebastian",
A. - Banner Spear "Asheeva".

[Na dworze ponad 32 stopnie, a my gramy. Cała moc reaktora do systemów podtrzymywania życia.]

G: Bąble mam na stopach i chodzę jak fakir...
D: Z każdym krokiem robisz "fak, fak, fak, fak"?

G: [łapie fruwające w wyniku działania wentylatora papiery]
J: Można zmniejszyć siłę nawiewu w wiatrakach.
G: Ani mi się waż!!


[mobki wyciągnęły inicjatywę na poziomie 03 i 07]
D: Kurde, ale blitzkrieg nam zrobili...
G: Kurde, moja najszybsza karta 25 inicjatywy i ostatni w turze jestem...

D: Słyszeliście od "Czernobylu nad Sekwaną"?
A: Właściciel domu jest na pewno bardzo RAD.

G: A ja jak Wiedźmin, tu jedna miksturka, tam druga miksturka...
J: A to dlatego tak ciągle sikasz po planszy!

G: Bo ja jestem chłop śląski, w barach szeroki w pasie wąski!

J: Tu powinien być loot ("lut").

G: To pakuję mu stuna ("stana") i wounda!
A: Mamy gdzieś figurkę Stana Lee?


A: Jak stoją dwa takie misie obok siebie, to jest bipolar.

J: Zużywam cień i robię nowy cień.
A: Recykling cienia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz